In the spotlight

Mijn muren en plafond zijn wit en als het even kan dan verf ik alles wit in huis. Met een drukke baan en dito huishouden vind ik het zo fijn om een kalme basis te hebben voor mijn interieur. Om te voorkomen dat het te steriel wordt mix ik het graag met grafische prints en natuurlijke, zachte materialen en een kleine injectie natuurschoon.  De wandlampen zijn weer even helemaal anders en zetten je allerfijnste spulletjes echt in de spotlight. charkysstyleoflife.blogspot.nl

Leave a Reply

